Post by persgadisgderi on Feb 17, 2022 8:59:28 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Geometry Dash Lite ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Geometry Dash Lite IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk ökar primogems ▞▞▞
▞▞▞ Geometry Dash Lite 2022 version ▞▞▞
Jag tycker det är så roligt
Stör mig ganska mycket på allt reklam men spelet är väl bra.
Geometry Dash Lite Παιχνίδια arcade oad
Det är så illa, spela det inte efter varje låt du spelar att det finns två annonser i rad
Det blir lite tråkigt när du väl når en nivå som du har mycket problem med att slå. Jag skulle rekommendera att köpa den fullständiga versionen om detta händer dig och spela några onlinenivåer som är nya och roliga
Det här var en väldigt rolig och spännande upplevelse, och eftersom vissa människor inte vill betala för den fullständiga versionen, är den här versionen bra för övning och för att lära sig kontrollerna tills de vill köpa de riktiga. Jag gillar också att det finns "Bara inte"-alternativet på den här versionen, för om folk gillar mig gillar saker som det (ett meme-alternativ) så får det fler människor att spela det. Det enda jag inte gillade är hur det fanns editor-mod, men du kan inte gå på editor-läge.
Höger. Låt mig förklara det här. Jag gav en stjärna vilket betyder mycket dåligt och jag har en massa anledningar till varför. Den första anledningen är att de aldrig håller musiken i tid.Det andra skälet är övningsläget. Var får folk dessa idéer ifrån? Hur som helst, jag tänker inte slösa bort min tid på skäl nummer tre. Till det jag just har skrivit och lagt upp rekommenderar jag att ni inte installerar det här spelet. Tänk inte ens på att titta på videon. Få det här spelet ur ditt huvud.
Flyter inte bh på HTC One
Det är kul och klara av banorna men det är lite irriterande när man dör hela tiden
Det här spelet vill jag lägga till en nivå så jag laddar ner geometri dash inte fullversionen men det finns en sån där lådsökningsfunktion så jag gav 1 stjärna så jag gillar inte det här spelet
Jag insåg att det inte finns något antifusk och communityn är dålig som en galning, INGEN HELPSHIFT MAN, min vän hackade sig in och ja, ingen stoppade honom och det blev tråkigt som en galning, spelet är bra men massiva fel osv.... min hårdvara är bra eftersom det här spelet av någon anledning dödar min CPU som en galning och framedroppin var tredje sekund, snälla fixa detta eftersom det finns som omöjliga nivåer.
det här spelet är beroendeframkallande men det är inte ett bra spel och här är anledningen till att när du spelar det vill du fortsätta spela tills du vinner. Det är bra, men det släpar så mycket till den punkt att det kommer att sakta ner, och sedan snabba upp och upprepa och det kan göra folk väldigt arga.
Dålig
Det har mycket innehåll med tanke på att det är gratisversionen av spelet. Musiken är fantastisk och nivåerna är svåra men roliga. Annonserna blir väldigt väldigt irriterande för mig ibland, speciellt i övningsläget när jag dör om och om igen och sedan får en annons, allt inom några sekunder. men på det hela taget är annonserna acceptabelt nog. Värt att ladda ner.
Det är roligt och allt, men varje gång jag spelar det släpar mitt spel och sparkar igång hela appen. Jag är säker på att det här problemet kommer att åtgärdas snart, tack för att du läser
Geometry Dash Lite আর্কেড rnkr
Helt enkelt ett roligt spel som du kan spela när som helst
Älskar allt med spelet synd bara att det är mycket reklam😢😭😭
Pou Jocuri obișnuite sfm
Svin grymt
Det här spelet är väldigt roligt! Med massor av nivåer att prova och vara ledig är det bra. MEN JAG STÅR INTE UT DET FÖRSLAGNINGSPROBLEMET!!! Det kommer att sakta ner i en halv sekund, inte göra det i 3, och det upprepas. Jag bråkar flera gånger på grund av detta. Vänligen fixa OMEDELBART! Och till de som säger att det tog dem en evighet att avvery *friendly* persona den första nivån, bara träna mer. Det är inte deras fel att du kämpar.
Bra spel men det är dyrt att köpa appen
Kul
Geometry Dash Lite Παιχνίδια arcade edb
Asom jätte jätte kul.
det var bra att se min bror och jag spelade så jag vill tacka dig för att du gjorde mig och min bror bättre och jag har alla 🎮 som du tappade (om du inte fattar betyder det spel) Nästa han lägger till kommer att bli mycket intressant och socialt spel det här spelet var bättre än jag förväntade mig eftersom jag spelade alla andra spel som jag inte insåg att det här spelet skulle bli bättre så jag är bokstavligen lite utanför men jag har inget emot det heller. är fortfarande på 🔥elden🔥 och ibland är jag lite tystare 🥲😳
ladda ner det mest populära arkadspel-spelet för Android-enheter, gratis arkadspel-spel för Android. ... Popular New - Arkadspel ... Geometry Dash Lite.
Fantastiskt trevlig app
Jag gillar det här spelet mycket! Och ljudspåret är bra, men jag skulle vilja om du kunde spara dina framsteg, även om du inte är i övningsläge. Jag skulle också vilja att om ljudspåret inte ändrades när du spelar i träningsläge, skulle samma soundtrack som den verkliga nivån du spelar göra spelet mycket roligare!
Detta förtjänar en 0 stjärna. Det här spelet får dig att spela nivåer som är nästan omöjliga och säga att de är "enkla". En annan anledning är: VARJE GÅNG JAG HOPPAR FÅR JAG EN ANNONS. FIXA DET HÄR.
▷ 32 fantastiska spel att spela på Android utan ...
Det finns annonser ganska ofta och den här gången skulle jag klara den här nivån (Xstep) och det gjorde en av de där popup-annonserna ovanpå och när jag laddade annonsen gjorde det att mitt spel släpade och dödade mig som att jag bara klippte av annonserna. köp den fullständiga versionen eftersom alla annonser du ger mig är mycket mer än 2 $
Bra spel men annonserna kraschar spelet ibland eller gör det så att du måste stänga spelet för att komma tillbaka till det.
Jag gillar spelet RobTop, men det saknar alla nivåer... Jag är inte kritikern som säger att spelet är skräp (vilket det inte är), men det känns som att RobTop verkligen inte gjorde något med det här spelet nya... RobTop borde ha lagt till alla nivåer så att vi kan ha fler karaktärer istället för att ha några av nivåerna... OCH RobTop borde lägga till en funktion där om du loggar in på ditt konto, ( på Geometry Dash ) kan du få tillbaka alla grejer istället för köper spelet igen... Men annars är det här spelet bra!