Post by persgadisgderi on Feb 17, 2022 8:44:25 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Monster Legends ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Monster Legends IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange tokens ▞▞▞
▞▞▞ Monster Legends 2022 version ▞▞▞
Det er et sjovt spil at spille, jeg har kun nogle få klager. Det er ubehageligt, når du prøver at flytte rundt på bygninger, fordi når du forsøger at flytte dem, flytter det af en eller anden grund skærmen i stedet for bygningen mange gange. Mit andet problem er nogle af priserne på tingene. 10M guld bare for at skabe et hold? Det er alt for vildt meget.Primært hvis du laver et hold og så gør det ikke godt hvad så? Du har spildt 10 millioner for ingenting. Sænk dang-priserne for nogle ting som f.eks. Også...tilføj et sted for feedback.
Jeg elsker dette spil, men der er én ting, der skal ændres. Det er sådan, du finder et hold. Skift søgemulighederne, så det er nemmere. Det tog mig over en uge at finde et hold, der smed mig ud, og jeg er nødt til at starte processen forfra. Jeg ved, at du giver anbefalede hold, men de siger altid, at dette hold ikke accepterer flere anmodninger, eller at dette hold er fyldt, når de ikke engang er på 30/30. Ret dette, så det ikke tager over en uge at finde et hold.
Det bare godt 😀👍👍👍👍👍
Avlsbegivenhed stinker. Forsøgte at avle fampira 5 gange uden held
Jeg giver dette spil fire stjerner, fordi det er et super sjovt spil, men det er bare ædelstene for mig, jeg synes, de er for dyre, og det er virkelig svært at få dem, hvis du ikke har penge til at købe dem. Min anden tanke er, at det tager lang tid bare at klække et æg, engang tog det mig 3 dage bare at udruge et æg, og jeg synes, det er bare latterligt, at det skal tage dig så lang tid at udruge et æg. Men generelt synes jeg, det er et sjovt, fantastisk og fedt spil.
Ingen annoncer kun for Gamble. Men jeg vil ikke spolere spillet. Og det er ligefrem godt underholdende og ligefrem et afslappende spil. Boo
Monster Legends સ્ટ્રેટેજી smw
Dette spil plejede at være sjovt, duellerne er umulige at nyde, og sidemissionen er blevet så latterlig, at du skal betale for rent faktisk at komme nogen vegne længere. Avlsbegivenhederne giver dig sjældent, hvad du hævder, du vil få fra dem, og for at være ærlig er alle, som jeg har anbefalet spillet, enige til det punkt, hvor hele vores hold ikke engang spiller mere. Det er trist for mig, hvad du har gjort ved dette spil.
Det er ok. Slags et langsomt spil, især hvis du ikke køber noget. Jeg løber tør for ting at lave 10 minutter inde i spillet, og så er det bare at vente til næste dag med at spille i yderligere 10 minutter, før du løber tør for ting at lave igen. Afinstallerer muligvis i den nærmeste fremtid.
Ok PM bughulen
Jeg vil gerne bedømme dette højere, men det er grundlæggende en anden betaling for at vinde spil. Den har alle de nødvendige elementer, og monstrene ser ret seje ud. Det værste er, at hvis du er villig til at betale, har de ikke mange pakketyper, hvilket betyder, at du betaler for hver valuta individuelt. Jeg sletter det nok snart.
Monster Legends har en mulighed for at udføre opgaver i andre apps eller spil for belønninger, og jeg tror, det er et fupnummer. Jeg gennemførte en opgave godt inden for tidsfristen og fik ikke mine ædelstene. Udklækningsprocessen for monstre er absurd! Du skal vente timer og nogle gange dage SELV på dem, du allerede har og ikke ønsker. Jeg startede dette spil som noget at spille med min søn og tror nu, at jeg begik en fejl og spildte min tid. Rng i dette spil er absolut stinkende.
Jeg synes at jeres ap Er langsom
Dorligt
Det er et sjovt collectathon-spil med super kreative, flotte karakterer. Jeg ville elske muligheden for at spille én fast rate for hele spillet, så jeg er ikke begrænset til at spille i 10 minutter ad gangen, mens ressourcerne fyldes op. Pay-to-win ødelægger oplevelsen, jeg vil sandsynligvis ikke spille længe, og jeg vil heller ikke anbefale.
Jeg kan virkelig godt lide dette spil, men der plejede at være en funktion, hvor du kunne kæmpe om æg. Men de vil flytte, ellers er dette et ret godt spil, jeg vil gerne anbefale det
Monster Legends Strateginiai ildy
Ikke så godt som det plejede at være. Nye "forbedringer" forringer faktisk den originale spilplatforms glans. Bør ikke kun handle om at klæde små børn af deres forældre $. Opdatering 2/12/2020,. Nye ændringer er blevet ved med at forringe et engang sjovt familiespil. Det er intet som det plejede at være. De burde kalde det "Mytiske monstre" nu. Opdatering-1-17-2022. Efter at have stødt på adskillige fejl og aflæssede genstande, nævnte jeg det til support og fik en opdatering, der fiksede alt. Pæn.
ærligt talt er monster legends det bedste spil, jeg spillede, og det er fredeligt, og jeg spiller næsten hver dag, men dette spil er absolut legendarisk, og det er derfor, mange mennesker downloader det og nyder det 100000% anbefaler det
Over the headphones, Andrew will share stories about the Loch Ness Monster, legends about the mythical tribe that made Inverness the capital and other
Monster Legends Strategi pjgm
Jeg har en konto, jeg vil nulstille, men jeg kan ikke. Jeg ønskede også at skifte og gemme mine data ved hjælp af Facebook. Supporten i spillet viser mig, at jeg kan, men det kan jeg ikke, der er ikke noget med Facebook-knap! Undskyld jeg råber. Jeg synes, at udviklerne skal tilføje en nulstillingsknap eller noget for at nulstille dine data, så du kan genstarte. De bliver ved med at fjerne fantastiske ting i spillet for trashy monstre og andre ting, der gør spillet kedeligt.
Fancy Pants Adventures Arkaadmängud eshl
Det er dårligt lavet at man ikke kan starte forfra med samme Facebook-konto. Så derfor 1 stjerne
Jeg synes at det er en spændende app
Tiny Pixel Knight – Idle RPG Cheats&Hack - Android Cheats ...
Strategispil er spændende, udfordrende og findes i mange former. ... Harry Potter Hogwarts Battle: The Monster Box of Monsters (Exp) (Eng)Den første
Yeredtesfahans
Den er gud. Jeg synes selv at den er god. 🙌
Det er virkelig rigtig sjovt spil😁
Det er slet ikke laggy og et meget godt spil, der indeholder næsten alt, hvad du kan bede om. ærligt, hvis der var noget dårligt, ville jeg have set det, men det gjorde jeg ikke. Det tager ikke lang tid at indlæse noget, opgraderingerne er fine, og spillet er slet ikke stift
De plejede at elske dette spil, så begyndte de at fjerne funktioner og tilføje dem tilbage, men som betalingsfunktioner, sådan et pengespil :/
De gjorde det for nemt at lege med alle de myter, der er nemme at få fat i. Jeg har også været færdig med eventyrkortet i 5 måneder. Men generelt er det et ok spil
Vises valgfrit, men det er det ikke.
Sjovt mænd pey at vinde
Sheeeeehs fedt
Lort med lot på. Spammer mig overalt
Godt spil, men de gjorde det samme som Dragon City, som er et andet spil, de lavede. Det er også godt, fordi du kan få YouTubers skins
Dette spil er så dumt i multiplayer-tilstanden, at jeg kun er på niveau 19, og jeg går imod lv 50'erne og 70'erne, og jeg kan ikke engang vinde et.
Monster Legends Estratégia ndgd
Pænt spil, strengt taget på siden. Hvis du vil gøre dette til et gratis spil, vil du blive skuffet. Efter at have gennemført den grundlæggende tutorial og nogle af de super forsimplede opgaver, er du dybest set bag en betalingsmur for at "øge byggetiden" osv. Hvis du er tålmodig og gerne vil have et spil at spille et par gange om dagen, kan du overveje hvis du er okay med at bruge penge på at spille mere... Eller vent mere. Fantastisk grafik/gameplay, men jeg kunne bare ikke holde ud at vente med at spille aspekt. Foreslå i det mindste et forsøg
Jeg savner gamle monsterlegender, der genindlæser efter omkring et år uden at spille, fordi den nye meta på en måde ødelagde spillet for mig tid til at se, om jeg skulle øge vurderingen
Appen er i starten sjov og vanedannende, så indser du hurtigt, at du ikke kan komme nogen vegne uden at skulle betale penge. Dette spil plejede at være så meget sjovere, nu eksisterer det kun for at tjene penge. Download ikke denne app.
Spillet er et rigtig godt spil, og de eneste annoncer, du får, får du vist, hvis du ser reklamen, og annoncerne giver dig en belønning, du ser annoncerne
Det er sjovt at spille
Monster Energy Supercross 3 - Great Legends Pack | Xbox
Denne app er fantastisk på grund af alle de unikke monstre, du kan samle på, og du kan kæmpe mod andre mennesker og vise alle dine seje monstre frem.
Meget godt spil, mange ting at lave. Du kan også spille med venner i pvp-match og se, hvem der er bedre.
En detaljeret guide til opdræt af usædvanlige, sjældne, episke og legendariske monstre i Monster Legends RPG til Android-, iOS- og Facebook-platforme.
Transport dine monstre til kamparenaen i disse legender-spil, lad dem opleve PvP-kampe om strategi og angreb. Bliv mesteren af bevarerne af Monster
Fantastisk afslapning. Med stigende sværhedsgrad. Spillet er lige blevet endnu bedre med de nyeste monster.
MONSTER LEGENDS DOWNLOAD GUIDE e-bog fra Josh ...
Dragon City Shark Monster Legends, RPG spil, BABY SHARK, Android, dyr, by png · PNG-koder · PNG-oplysninger · ændre størrelse på PNG · Licens · Relevante PNG-