Post by persgadisgderi on Feb 17, 2022 8:35:17 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Payback 2 - The Battle Sandbox ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Payback 2 - The Battle Sandbox IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder ökar guld ▞▞▞
▞▞▞ Payback 2 - The Battle Sandbox 2022 version ▞▞▞
9,99 för att ta bort annonser? Du måste tänka om ditt liv om du förväntar dig att folk ska betala det. Wow. Det skulle vara very *friendly* personet på en omgång, det skulle dyka upp det meddelandet och det kommer att få dig att titta på en 30 sekunder lång annons som inte går att hoppa över. Jag kommer då att börja sist och vara en checkpoint bakom.
Det här är det perfekta spelet jag någonsin har spelat. Grafiken och suffixljudet är nästan verklighet. Att spela multiplayer och onlinematch är vad jag inte kan stoppa. Det är riktigt bra 💯💯💯💯
Det är ett väldigt bra spel men som efter varje uppdrag!!? Nononono måste ni sänka mängden annonser, annars kommer mängden annonser i ditt spel att vara orsaken till detta spelmisslyckande
Spelet är föremål för enorma bildhastighetsfall, vilket jag tycker är onödigt eftersom det fungerar bra på autokvalitet, varför kraschar det prestanda så illa? också den enorma mängden troll i det här spelet får mig att very *friendly* persona ibland. jag älskar det här spelet. jag vill inte lämna det någon gång snart.snälla förbättra spelet igen.
spelet visar ingenting när jag laddar ner spelet och startar det, det gör den normala huvudmenyn som vanligt. så jag valde kampanjen och tryckte på play och det gjorde ingenting. Spelet fungerar men visar ingenting förutom kartan längst fram till vänster men jag kan flytta eftersom kartan visar att den rör sig. Jag gick till inställningar och gjorde grafiken automatisk, och det gjorde ingenting. beror det på att min telefon från 2016 ? kanske jag kommer att ladda ner den på en emulator och betygsätta den igen
Hej, det här spelet 🎮 är fantastiskt , och vackert 💖 grafik en av mina favoriter , fortsätt så , men en sak som jag inte gillade nivån för att rymma fängelse , nivån är så svår , och lägg till fler städer gör något som hjälper oss😀 😆😂😋☺️ hejdå🕺🕺🕺🖐️🖐️en kärlek 🇿🇲🇿🇲🇿🇲en person 👊😀🤗🤫🤫🤭
Det går på internet det är dåligt😦
Tap Titans 2: Hero Clicker RPG Jeux de rôles mvm
Det är ett mycket bra spel som folk säger att det finns massor av annonser, vilket är sant, men du kan bara stänga av mobildata medan du spelar så att annonser inte d**er upp😑
Det är ett enastående offlinespel, allt racing, slåss mot allt du vill ha det har enastående grafik för mig, det finns inget annat spel som detta i Play Store
Går inte att ladda ner spel
Sämsta spelet.Sämsta grafiken.Jag är irriterad på 2 saker.Ist är mest av alla annonser.Åh herregud.när varje uppdrag blir över kommer en annons.när jag stänger av min wifi dataanvery *friendly* personning fortfarande annonser. Varför varför varför!!!!!! Jag är irriterad på dina annonser idiot!!!! Plus när det kommer annonser tar det hälften av min data eller till och med wifi. Skamligt!!!! 2:a är i anpassat uppdragsläge när jag ville välja någon annan plats eller annat uppdrag den frågar efter mynt. Det kan inte vara något anpassat läge med bara mynt.TRASH GAME EVER!!!IDIOTER!🤬🤬
Dåliga kontroller och annonser överallt! Efter att ha avvery *friendly* personat varje uppgift ber den att få se en video, du kan inte hoppa över den här! Dessutom stängs den här appen automatiskt efter att ha sett den annonsen. Så vi måste öppna den igen. Patetisk
Det är ett riktigt roligt spel att spela med mina vänner.
Ällskar spelet
Payback 2 - The Battle Sandbox Arkādes spēles voi
Det är ett fantastiskt spel. Men problemet är att ibland, efter att ha tryckt på knapparna, kommer karaktären att fortsätta svara långt efter att mina fingrar inte längre är på knapparna. Om det är riktningsknappen som trycktes, kommer karaktären eller bilen att fortsätta gå i den riktningen nonstop. Om det är vapenknappen kommer vapnet att fortsätta skjuta... Allt långt efter att du har tagit bort fingret från knappen. Om du fixar detta ger jag det fem stjärnor. Jag leker med min senaste Samsung Galaxy Tab.
Det är det värsta spelet i mitt liv, grafiken är väldigt dålig, jag ska prova nästa gång när en ny version kommer. Den gången 5 stjärnor kommer jag att ge för det här spelet..👍👍👍
Wow !spelet är smidigt men fortfarande ett klagomål .Spelaren kan inte hoppa eller böja sig.varför??.Också när han sätter sig i en bil går spelaren genom dörren. Kan du snälla placera en flygplats minst en och göra det möjligt för oss att hitta platser med hjälp av markerade linjer på en karta..
Den enda anledningen till att jag läste det varför jag gjorde det är att det bokstavligen tvingade dig att ha en "annonspaus" efter varje enskild nivå du spelar. Jag kan förstå att ha dem i ett gratis spel, och de stör mig normalt inte, utan alla nivåer. Vissa nivåer är inne på några minuter, så du kan lätt se 10 annonser eller fler på 20 minuter eller så, beroende på vilka nivåer som spelas. Resten är fantastiskt, men de annonserna dödade det för mig.
Nu för mig är payback 2 extremt exceptionellt från alla andra "shoot em up"-spel, det är en actionfylld och noggrant designad app, den fungerar också bra på alla Android-enheter, flikar och mest uppdaterade mobiler. . Anledningen till att jag gav det här spelet 5 stjärnor är också på grund av de olika funktionerna som spelet innehåller så som en Gad😇 rekommenderar jag definitivt. spelet skulle kunna använda uppgraderingar med mer att göra. fortfarande hög i action, adrenalinpumpande spel .. (Kör vilken bil som helst, spela musik från din spellista) ✌
första dagen jag spelade var det fantastiskt. den andra dagen fanns det en annons som inte kunde hoppa över i very *friendly* personet av varje omgång, och jag kunde inte snabbt spela flera omgångar eftersom i very *friendly* personet av annonserna tar den mig tillbaka till startskärmen. Förmodligen för att annonsen very *friendly* personar efter att nästa omgång har börjat. Så roligt spel, men helt förstört av BS-annonserna
Jag kom hit för att spela för att inte titta på annonser varje gång matchen avvery *friendly* personades kommer det att stå "Annonspaus" Kom ihåg att jag kom hit för att spela för att inte titta på annonser! Om du skapade den här grejen för annonser borde du ha kallat den "annonser" Ladda inte ner den värsta stressmakaren någonsin...Väldigt mycket dåligt spel där det finns många krascher och buggar i, jag kommer att be modifieraren av spelet att fixa det och medan du spelar blir enheten extremt varm. Vänligen gör något och ge uppdateringar av flygplats och offroad Tack!!!
Bästa spelet överlag men de måste lägga till fler bilar, grafiken är ganska trevlig och använder mer naturvetenskap i spelet men det bästa spelet jämfört med andra. Apex designs Jag älskar spelet tack för detta mästerverk😍😎🙏👍
Det här spelet är bra och allt men det släpar varje gång jag spelar jag vet inte vad som händer men kan du fixa detta...😔
Fantastiskt spel det går till och med med gta-serien men lägg till cykel gör den önskade nivån svårare och lägg plane add mor-vapen.
Jag gillar verkligen den här upplevelsen eftersom jag spelade 2019 eller 2020, nu är det 2021. Jag måste spela det här för nu för jag känner verkligen de gamla vibbarna på min erfarenhet. Jag vill spela igen spelet det är väldigt bra och har fin fysik
Det här spelet har brister, om spelaren går lite långt än bilen är den sedan uppgiven. Dessutom är kartan väldigt liten. Det här spelet är annars bra.
snyggt spel men annonserna körs över det. kan inte göra någonting utan att en annons d**er upp. Jag är ledsen att jag inte betalar 9,99 för att ta bort annonser.Jag kan inte ens njuta av spelet utan att en annons d**er upp under mitten av spelet. ärligt talat, ni behöver inte så många annonser för varje liten sak jag gör. efter varje uppdrag kommer det en annons och den stör spelet. som jag sa roligt spel men alla annonser gör att du inte vill spela. att ha en som d**er upp vartannat uppdrag är förståeligt.
Det här är ett trevligt spel men kan du göra ett spider man-spel som payback2 och gillar olika typer av kostymer wed shooter
Det här är det bästa spelet jag någonsin har spelat. Men det finns ett enda problem som är tillägg. Efter varje uppdrag eller lopp finns det ett tillägg.
Spelet är fantastiskt men annonserna är bara så taskiga. Även om du tittar på en annons stängs spelet och du måste öppna det igen. Annonserna är så långa att vi istället för att titta på dem kan stänga spelet och starta det igen.
Skit-bh
Roligt spel btw men förbättra på bilar ......försök att göra dem mer verkliga.......för att göra spelet till ett multiplayer-spel.........,..
Hej det här spelet är coolt och fantastiskt! Och det är väldigt användbart och lämpligt....... men det enda är att mer avancerad grafik, bilar, vägar, byggnader och kartor i allmänhet borde vara mer dekorerade. Och very *friendly* personligen bör det här spelet ha en Kung fundi-stämning så att spelaren attraherar användaren.
Det är ett tråkigt spel alla motståndare är på samma ställe och attackerar mot varandra, om du håller dig borta från anfallsplatsen så kommer alla att förlora och du kommer att vinna......slösa inte din data för detta tråkiga spel.... ...snälla installera det inte ......
Det här spelet är väldigt bra men det här spelets kontroller är väldigt dåliga.
Det är ett trevligt spel men du måste lägga till några saker 1. cykel, 2. ak 47 och prickskyttegevär, 3. uppdrag som bankrån 4. Eget hem och möjlighet att köpa personlig bil
Jag kommer att ge det fem stjärnor eftersom grafiken är snygg när vi tittar på storleken på spelet. Men jag har några förslag. 1) behöver fler öppna världslägen. 2) lägg till något liknande att vi kan köpa eller gå in i byggnaderna. 3) lägg till några cyklar, skotrar, cyklar vad som helst. Men på den andra sidan är spelet perfekt.
Spelet är bra men jag skulle ge det fem stjärnor om vägarna var bredare och längre så att vi kunde njuta av den långa bilresan medan vi lyssnade på musik. Vi kan inte ens köra över folk med bilar. Det finns heller inget sätt att rädda spelet så att vi kan börja där vi lämnade. Vi måste också ge mynt för att spela om ett misslyckat uppdrag och det finns inget sätt att tjäna mynt annat än att köpa med pengar eller titta på videor. Pengarna vi tjänar i storyläget är också värdelösa.
Jag tycker att spelet är bra men problemet med ADD som kommer efter att ha fullbordat varje nivå bör lösas snabbt tills det INTE bör REKOMMENDERAS ATT SPELA. Det är som att tvinga någon att se tillägget, då kan bara du gå till nästa steg. Det kostar inte.....
Hmm, jag kommer att säga att spelet är bra men grafiken är inte tillräckligt tydlig jag betygsätter 3 🌟.
Den varma tonen och suddiga ljuseffekterna från ett gta-spel från mitten av 90-talet får mig att känna mig illamående. Jag tror inte att jag skulle kunna njuta av att spela det här spelet trots många frestande aktiviteter
Det här spelet är fantastiskt. Grafiken är cool, ingen eftersläpning inblandad. Jag skulle gratulera utvecklarna, de gjorde ett riktigt bra jobb, det kanske vore bättre om hoppning och stansning är inblandat som i alla GTA-spel, annars är det här spelet fantastiskt.
den är bra tycker jag👍
hemskt spel. 30 sekunder som inte går att hoppa över efter varje spel, sedan kopplar den bort dig så du måste hitta en ny server för att gå med. FLERA TILLGÅNG ÄN SPEL. läggs till även om du inte har något Wi-Fi eller data. giriga utvecklare som är värre än voodoo-spel. Installera inte det här spelet eftersom det skulle vara slöseri med din tid. de få sekunders spel du har är att folk spammar och ingen skicklighet krävs. betala för att vinna också.
det här spelet är ett väldigt trevligt spel men grafiken är inte bra så snälla ändra grafiken till riktig grafik som GTA 5
Mycket trevligt spel. Utmärkt grafik, trevliga spelljud etc. Fler nivåer ska läggas till i karriärläget Och storyläget efter nivå 3 är extremt svårt. Förutom dessa är spelet perfekt